avocado

Trufe de ciocolata neagra cu avocado

3/07/2016 06:27:00 p.m.

In zilele acestea din luna, cand mergem din sarbatoare in sarbatoare,1 Martie, 8 Martie, 10 Martie (aniversarea noastra), 16 Martie (ziua mea de nastere),  mintea mea este doar la ciocolata. Asa ca, decat sa ma duc sa cumpar din magazin si sa consum ciocolata, imi fac aceste trufe care contin si avocado, foarte cremoase si perfecte sa imi satisfaca pofta de ciocolata.

Acesta este unul dintre cele mai usoare retete de desert pe care le stiu si folosesc, si pe unde mai punem faptul ca pot fi si foarte sanatoase daca alegem o ciocolata de calitate.



Cand majoritatea retetelor de trufe contin grasimi din smantana dulce sau unt, acestea contin grasimea din avocado, iar daca nu va place gustul lui, nu va ingrijorati, nu se simte deloc.

In functie de gusturile voastre, puteti folosi ciocolata care o doriti, eu am folosit o ciocolata amaruie cu 70% cacao. Daca preferati sa fie mai dulce, puteti folosi ciocolata cu lapte sau adauga putin zahar pudra in compozitie.



Aceste trufe se pot transforma intr-un desert fara zahar, in functie de ciocolata care o alegeti, asa ca, cititi cu atentie lista de nutrienti atunci cand achizitionati ciocolata.


Ingrediente:
180 grame ciocolata neagra
1 avocado mic
1/2 lingurita extract de vanilie
cacao pentru decor

1. Topim ciocolata pe baie de aburi, iar cand este complet topita adaugam esenta de vanilie si miezul de avocado zdrobit cu furculita, sau, daca il doriti mai fin, sa nu il vedeti deloc, folositi un blender.


2. Amestecam bine avocado in ciocolata, acoperim cu o folie de plastic si dam vasul la frigider pentru 1-2 ore, pana se stabilizeaza compozitia .


3. Cu o lingura trecuta prin apa calduta, luam din compozitia de ciocolata si formam bilute de marimea dorita. Eu am obtinut 12 trufe din compozitia de ciocolata cu avocado.


4. Luam fiecare biluta si o trecem usor prin cacao. Daca va plac mai dulci, puteti adauga putin zahar pudra in cacao, mie imi plac amarui :).


Le pastram la rece in frigider, iar inainte de servire le lasam la temperatura camerei pentru 10-15 minute, pentru o textura cremoasa.


Simtiti-va liberi sa le tavaliti in nuca macinata sau nuca de cocos daca doriti, fie pentru diversitate, fie pentru gust.

Lista de nutrienti pentru 12 bucati:


  Nutritional Facts
   
   Calories 81

   Servings 12




    %Daily Value*
Total Fat 5 g
8 %    
     Saturated Fat 3 g
16 %    
Cholesterol 1 mg
0 %    
Sodium 6 mg
0 %    
Potassium 7 mg
0 %    
Total Carbohydrate 9 g
3 %    
     Dietary Fiber 2 g
6 %    
     Sugars 6 g

Protein 0 g
1 %    
* The Percent Daily Values are based on a 2,000 calorie diet, so your values may change depending on your calorie needs. The values here may not be 100% accurate.

You Might Also Like

0 comments

Aici poți lăsa un mesaj cu părerea ta referitoare la acest preparat.