desert

Degete de vrajitoare

10/31/2015 06:06:00 p.m.

Happy Halloween tuturor, cu aceasta ocazie am pregatit niste frumoase si gustoase fursecuri degete de vrajitoare.

De mult 'mi sa pus pata' sa fac aceste fursecuri dar am considerat ca facandu-le exact in ziua de Hallowen ar fi cel mai potrivit, asa ca, am vrut repede sa o impartasesc si cu voi :)

Aceste degete nu doar arata foarte infricosatoare, dar sunt si gustoase, foarte fragede in interor si usor crocante, in exterior.


Gasesc aceasta reteta ideala de pregatit cu copii in ziua de Hallowen, mai ales ca, mai nou, tot mai multi romani tind sa sarbatoareasca aceasta zi.
Se servesc cu gem de capsuni, sau orice gem de culoare rosie, sau verde, cum zice Mihai :)).

Se pregatesc foarte usor, cu ingrediente putine si sunt foarte amuzant de realizat, o reteta in care poate fi implicata toata familia, fiecare sa realizeze cateva degetele. 
Cele din dreapta, curbate sunt realizate de Mihai, care a spus ca vrajitoarea trebuie sa aiba degetele mai urate :)) .


Copii vor fi foarte incantati sa le realizeze, dar si cei mari, de ce nu? Noi am fost:). Un preparat perfect pentru masa de Halloween sau la petrecerile in tema.

Daca aveti colorant verde, puteti adauga cateva picaturi in aluat, vor iesi niste degete si mai infricosatoare.

Ingrediente:
170 grame ulei cocos/unt
200 grame zahar pudra
1 ou
1 lingurita extract migdale
350 grame faina
1 lingurita praf de copt
praf sare
200 grame migdale

1. Intr-un vas mare amestecam uleiul/untul la temperatura camerei cu zaharul pudra, peste care adaugam apoi oul si esenta. Intr-un bol separat amestecam faina cu sarea si praful de copt.


Adaugam compozitia uscata peste cea umeda, si trebuie sa obtinem o coca placuta si usor de modelat.
(Eu am adaugat si 1 lingurita de seminte de in in coca mea, este optional acest lucru).

Cand aluatul devine omogena, il infoliem si dam la frigider pentru 20 de minute.


 2. Scoatem aluatul din frigider si luam o lingurita din el, din care facem un bastonas ca cel din imagine. Intr-un capat punem o migdala iar la mijloc in apasam cu doua degete in 2 locuri.


 3. Procedam la fel cu toata compozitia, dupa care le asezam intr-o vaza tapetata, eu folosesc o folie de silicon.

Dupa ce le-am asezat toate, cu un cutit facem 3-4 crestaturi pe centrul degetului, si dam tava la frigider pentru 15 minute, pana ce cuptorul se incalzeste si ajunge la temperatura de 170 de grade.


 3. Le punem la cuptor pentru 20-25 de grade, in functie de marimea lor, e le-am lasat 23 de minute pentru ca imi plac sa fie fragede si nu foarte rumenite.

Am luat apoi fiecare deget din tava, am luat migdala jos, am pus putin colorant de culoare rosie sau gem de capsuni, si am asezat inapoi migdala, pentru a da un efect de deget sangerand.

Eu am infipt cateva intr-un bol cu gem de capsuni, sunt mai usor de servit si arata foarte bine :). Vor fi de nelipsit de pe masa noastra azi, daca nu cumva se mananca prea repede.


Vazusem la un moment dat pe internet un post cu retete care nu ies exact cum te-ai astepta, si binenteles una din ele erau aceste fursecuri. m-am speriat putin cand am vazut, avand in gand sa le fac si eu, dar m-am incapatanat si chiar nu sunt deloc dificil de facut.


Acest desert va fi cu siguranta atractia serii si pe mesele voastre, dar mai ales a copiilor.

Sunt foarte fragede datorita untului si au o aroma subtila de migdale si vanilie.


Din compozitia de mai sus trebuie sa obtineti in jur de 30 de degete, in functie de marimea lor, va varia numarul.

Lista nutrientilor per deget :)), suna amuzant.

Happy Halloween !!!


  Nutritional Facts
   
   Calories 118

   Servings 30




    %Daily Value*
Total Fat 7 g
10 %    
     Saturated Fat 4 g
20 %    
Cholesterol 22 mg
7 %    
Sodium 167 mg
7 %    
Potassium 21 mg
1 %    
Total Carbohydrate 13 g
4 %    
     Dietary Fiber 0 g
2 %    
     Sugars 4 g

Protein 2 g
3%    
* The Percent Daily Values are based on a 2,000 calorie diet, so your values may change depending on your calorie needs. The values here may not be 100% accurate.


You Might Also Like

2 comments

  1. Buna, mie mi-au iesit niste "labe" :))) s-au turtit de tot si s-au facut plate ca niste labe .... ale tale cum de au iesit asa crescute si rotunjioare? Este vreun tric ceva? Cam cat de groase le-ai facut? Adica in tava cand le-am pus aratau ok... dar cand le-am scos... super labe de bigfoot... nici decum degete :(

    RăspundețiȘtergere

Aici poți lăsa un mesaj cu părerea ta referitoare la acest preparat.