fel principal

Placinta cu legume si pui

7/01/2015 09:14:00 p.m.

Aceasta placinta sau tarta, cum doriti sa ii spuneti, este extraordinar de gustoasa, un blat crocant si sfaramicios, cu un miez cremos de legume si piept de pui, invelite intr-un sos bechamel, ne place foaaarte mult, si se face foarte usor, serios...

Sa va povestesc putin cum am descoperit si ajuns sa fac aceasta superba reteta...


Imi place foarte mult puiul la cuptor, sau cel la rotisor, proaspat scos din cuptor, aromat si fraged din cale afara, cu un sos si o salata zdravana langa el, ce mai, un deliciu...

Dar, trebuie sa recunosc ca, dupa ce s-a racit, nu mai e la fel de gustos, isi pierde din gust, si nu ne prea place sa il consumam, asa ca, m-am pus pe cautat de retete cu pui, si incercat reteta dupa reteta, imi place tare mult sa refolosesc carnea in alte preparate proaspete, iar aceasta reteta este una de top pentru a refolosi carnea de pui.

Binenteles ca se poate face si cu un piept de pui la gratar, sau taiat fasii si fiert in apa cu sare, dar pica si mai bine cand avem niste carnita de pui ( si nu numai), in frigider care nu ne mai atrage la fel de mult cum ne atragea cand era proaspata, nu?


Imi place mult si cat de apetisanta a aratat cand am scos-o din cuptor, si miroase atat de placut si imbietor, mmm...

Pentru blat imi place sa folosesc faina de ovaz si o lingura de seminte de in :), de aceea blatul meu pare mai grunjos, dar va sugerez sa folositi ce blat de tarta doriti, cu siguranta va iesi excelent.

Sa va spun acuma ce ingrediente am folosit:

2 portii de blat de tarta
2 cartofi medii
2 morcovi
1 cana mazare verde
1 piept de pui gatit
1 ou pentru uns

 Sos bechamel:
1 lingura unt
1 lingura faina
200 ml lapte

1. Am fiert cartofii cu morcovii si mazarea in apa cu sare si am stors apa de pe ele. Pieptul de pui l-am feliat si l-am adaugat peste legume.


2. Am pregatit sosul bechamel astfel, topim untul, adaugam lingura de faina si amestecam bine, iar apoi adaugam laptele dreptat, pana obtinem un sos de o consistenta destul de subtire.
Eu am adaugat o lingura de faina integrala, de aceea e mai inchis la culoare, puteti adauga ce faina doriti.


3. Am amestecat sosul bechamel cu legumele si pieptul de pui, am condimentat cu sare si piper, si am amestecat usor compozitia, sa nu se zdrobeasca cartofii.


4. Am adaugat compozitia in blatul de tarta de pare l-am pregatit fie dupa reteta de aici, sau puteti folosi fie reteta favorita,daca aveti una( eu va inteleg perfect), fie poate fi cumparat.

Am acoperit cu al doilea blat de tarta pe care l-am crestat putin  cu un cutit, pentru a le permite aburilor sa circule mai usor, si am uns cu putin ou batut.


5. Lasam la cuptorul preincalzit la 180 de grade pentru 35-40 de minute, pana se rumeneste bine.


O scoatem din cuptor si o lasam 10-15 minute in tava, pentru o taiere mai usoara, si pentru a isi pastra frumos forma :)


Puteti adauga mai multe condimente daca doriti, eu de obicei obisnuiesc sa pun un varf de nucsoara in sosul bechamel :)

Haideti sa numaram si nutrientii acum :). Aceasta placinta poate asigura in jur de 6 portii.



  Nutritional Facts
   
   Calories 408

   Servings 6.0




    %Daily Value*
Total Fat 14g
22 %    
     Saturated Fat 8 g
41 %    
Cholesterol 97 mg
32 %    
Sodium 1284 mg
54 %    
Potassium 581 mg
17 %    
Total Carbohydrate 49g
16 %    
     Dietary Fiber 7 g
28 %    
     Sugars 5 g

Protein 21 g
41 %    
* The Percent Daily Values are based on a 2,000 calorie diet, so your values may change depending on your calorie needs. The values here may not be 100% accurate.


You Might Also Like

0 comments

Aici poți lăsa un mesaj cu părerea ta referitoare la acest preparat.