fel principal

Salată de paste mediteraneană

12/04/2014 05:24:00 p.m.

Mai nou incercăm să consumăm cât mai multe legume, așa că, m-am pus pe căutat, preparat și încercat cât mai multe salate și preparate cu legume, iar pe cele mai gustoase am să le postez .

Această salată este în topul celor mai gustoase, sănătoase și rapide preparate pe care am ajuns să le gătesc, așa că v-o recomand cu cel mai mare drag :).


Ingrediente:
200 grame paste integrale
6-7 roșii deshidratate
1/2 ardel roșu
5-6 bucăți anghinare
5-6 măsline 
3-4 linguri ulei de măsline
2 linguri oțet balsamic
sare și piper

Eu folosesc anghinare congelată din comoditate :), pentru că, cea crudă ia ceva timp de curățare, și, fiind mică, avem nevoie de cel puțin 3, și nici nu se găsesc foarte ușor, așa că, vă recomand și vouă să o folosiți pe cea congelată, pentru că, e la fel de gustoasă.

1. Punem roșiile la hidratat în apă caldă pentru minim 1 oră. Ale mele erau și cu un mix de ierburi aromate.

2. Când roșiile s-au hidratat, luăm toate legumele și le tăiem bucățele nu foarte mici. 


3. Fierbem pastele conform instrucțiunilor de pe ambalaj, iar între timp, preparăm repede și dressing-ul, amestecând uleiul de măsline cu  oțetul balsamic. Eu am folosit o lingură de oțet pentru aromă, și una de zeamă de lămâie.


4. Când pastele sunt fierte, le strecurăm , le dăm un jet de apă rece și punem peste ele legumele, dressing-ul, sarea și piperul, și amestecăm ușor. Putem adăuga și câteva ierburi, eu am pus puțin busuioc uscat.

Anghinarea aduce un aport semnificativ de fibre, stabilizează nivelul de glicemie în sânge, protejează sistemul digestiv, ficatul, și sistemul osos, previne și tratează anemia și îmbunătățește sistemul imunitar, iar ardeii de asemenea au un conținut ridicat de antioxidanți, de vitamina A, C, și E, combat bolile cardiace și contribuie la scăderea colesterolului LDL.

Poftă bună!



You Might Also Like

0 comments

Aici poți lăsa un mesaj cu părerea ta referitoare la acest preparat.