fel principal

Rulada de pui cu ouă

12/10/2014 05:49:00 p.m.

O rețetă foarte interesantă și delicioasă de ruladă de piept de pui, perfectă pentru sărbătorile de iarnă care ne bat la uși :), este foarte aspectoasă și deloc dificil de făcut.

Ce m-a atras cel mai mult la această ruladă este faptul că nu necesită prăjire, ci o introducem direct la cuptor, să mai reducem puțin din prăjelile care vor avea loc în această perioadă în casele noastre.



Ingrediente:
1 jumătate piept de pui
2 ouă mari
50 grame salam/șuncă/cărnaț
30 grame cașcaval
5 bucățele ardei/morcov
5 linguri vin alb
3 linguri apă
3 linguri ulei măsline
sare și piper
curry (opțional)


1. Luăm bucata de piept de pui și o tăiem pe la jumătate, dar nu de tot, ca și cum am deschide o carte, să aibă o suprafață cât mai mare. O așezăm apoi între două hârtii de copt și o întindem puțin cu sâcitorul.

2. Batem apoi ouăle cu sare și piper ,nu foarte mult, și facem o omletă din ele, într-o tigaie unsă cu puțin ulei, pe care o acoperim pentru a rămâne omleta plată.


3. Așezăm apoi omleta peste pieptul de pui, iar peste ea așezăm și carnea, cașcavalul și ardelul fâșii.


4. Rulăm apoi încet și strâns pieptul de pui, pe care îl legăm cu o ață alimentară sau una de culoare mai închisă, pentru a fi ușor de observat după coacere :)



5. Punem pieptul de pui într-o tavă acoperită cu foaie de copt trecută printr-un jet de apă rece, eu am folosit o tavă de chec, peste el punem apa, vinul și uleiul, apoi îl condimentă cu sare și piper, la care eu am adăugat și puțin curry, dar nu e musai :)


6. Dăm puiul la cuptorul preîncălzit la 180-185 de grade, pentru 35-45 de minute, până pieptul e rumenit frumos, timpul de coacere depinde și de mărimea pieptului de pui, eu l-am lăsat la cuptor pentru 40 de minute.

Să nu uitați să eliminați ața, o lăsăm câteva minute să se răcorească, iar apoi o putem felia ușor.


    Dacă tot v-am arătat câteva rămurele din brăduțul nostru împodobit deja de 2 săptămâni, am să vă arăt și o poză completă cu el. Pacat ca luminitele nu sunt mai vizibile :)


Sper să vă placă și această rețetă. Va doresc niște sărbători superbe și poftă bună!

You Might Also Like

0 comments

Aici poți lăsa un mesaj cu părerea ta referitoare la acest preparat.