aperitiv

Chiftele de legume la cuptor

12/13/2014 07:30:00 p.m.

În aceste chifteluțe putem adăuga o grămadă de legume, care dau un gust atât de bun, excelente și pentru zilele de post, când putem înlocui oul cu puțină quinoa înmuiată în apă.

Eu am adăugat pe câteva și puțin susan, și am vrut să va arăt cum au ieșit atât simple cât și cu susan, încât să vă puteți alege voi care vă plac mai mult, la gust sunt la fel de gustoase amândouă.


Ingredientele sunt simple și pot să difere în funcție de preferințe, puteți scoate din ingredientele pe care eu le-am folosit, sau puteți adăuga și altele :)

Ingrediente:
1 dovlecel
1 morcov
3-4 căței usturoi
1 ceapă mică
1/2 ardei
2 ou
200 grame făină
100 pesmet
sare și piper
4-5 linguri susan (opțional)

Cu ingredientele de mai sus mi-au ieșit aproximativ 30 de chifteluțe.

1. ÃŽncepem prin a spăla È™i a da pe răzătoare dovlecelul, nu e obligatoriu să îl curățaÈ›i de coajă, eu uneori doar îl spăl foarte bine, morcovul îl răzuim È™i el pe răzătoarea mică, tocăm È™i ceapa mărunt, ardelul, usturoiul îl pisăm, È™i adăugăm ouăle. Să nu stoarceÈ›i dovlecelul, pentru că nu e necesar.


2. Amestecăm bine toate ingredientele, apoi adăugăm și făina și pesmetul, sare și piperul și mai amestecăm puțin.


3. Ne ungem pe degete cu puÈ›in ulei È™i începem să formăm chiftelele,opÈ›ional le putem presăra È™i cu putin susan, le aÈ™ezăm pe rând în tava unsă cu puÈ›in ulei sau unt. ÃŽntre timp, putem pune cuptorul la preîncălzit la 180 de grade.


4. Când cuptorul e cald, introducem tava cu chiftelele pentru 30-35 de minute, până se rumenesc puțin, dar pe cele cu susan nu o să se vadă foarte tare când sunt rumenite.


    Se pot servi cum doriÈ›i voi, È™i sunt tare bune atât calde, cât È™i reci. Noi le servim de obicei cu salată, muÈ™tar ,sau chiar È™i cu un sos de usturoi sau Tzatziki merg foarte bine.


Au ieșit tare simpatice și cele cu susan, parcă sunt niște prăjiturele :) Le-am pozat alături de niște globulețe și conuri, să fie în ton de sărbătoare și ele.


Sper să le încercați și să îmi spuneți și părerea voastră despre ele :)

Poftă bună È™i niÈ™te sărbători minunate vă doresc! 



You Might Also Like

0 comments

Aici poți lăsa un mesaj cu părerea ta referitoare la acest preparat.