desert

M&M cookies

12/23/2014 05:11:00 a.m.

Extraordinar de bune, și fragede, și gustoase, și frumoase, și atrăgătoare, și cum doriți voi pot fi aceste cookies-uri cu bulinuțele M&M's :)

Tot căutând prăjiturelele perfecte pentru sărbători, unele care să fie gustoase, frumoase, ușor și rapide de realizat, pentru că nu avem mult timp de pierdut pe o singură prăjitură, nu?

Am dat de aceste superbe cookies-uri, care m-au atras mult cu aspectul lor, iar odată făcute, și cu gustul lor deosebit, fiind unele dintre cele mai bune cookies-uri mâncate până acum :)

Sunt foarte parfumate, datorită prafului de pudding, și pufoase datorită untului, și frumoase datorită "bulinuțelor", și extraordinar de gustoase, datorită tuturor ingredientelor :D.


Ingrediente:
180 g unt
1 ou
150 g M&M'S
250 g făină
100 g vanilla pudding
150 g zahăr pudră
praf sare
1 linguriță bicarbonat de sodiu

Eu am găsit minim M&M'S, și am folosit din acelea, dar și cu cele obișnuite o să iasă la fel de bine, dar să fie doar bulinele cu ciocolată, nu și cele cu alune, pentru că e puțin riscant cu aluna :)

1. Să înceapă distracția :) Începem prin a amesteca toate ingredientele uscate într-un bol, mai puțin bulinuțele :)


2. Într-un alt bol punem untul la temperatura camerei, și oul, pe care le amestecăm ușor.


3. Peste unt și ou, adăugăm compoziția uscată, și amestecăm bine totul, obținând o pastă groasă. Peste ea adăugăm și 100 grame M&M's, restul le folosim imediat la ornat :)


4. Din compoziția obținută, formăm niște biluțe pe care le punem într-o tavă mare de cuptor. După ce biluțele sunt formate, mai presărăm câteva M&M's- uri pe fiecare cookie, și le apăsăm puțin. O să se vadă mai frumos M&M'S-urile :)

5. Introducem tava în cuptorul preîncălzit la 180 de grade  pentru 10-12 minute maxim, până sunt uÈ™or rumene pe margini, le mai lăsăm 1-2 minute în tavă, È™i apoi le punem pe o suprafață plată pentru a se răci.

Praful de vanilla pudding le dă un gust foarte interesant prăjiturelelor, Mihai nu s-a putut abține să nu înfulece 2 fierbinți :)), erau bune pentru că bulinele M&M'S erau topite înăuntru, dar eu le prefer răcorite, cu ele crocante :)

     
   
 Mă uitasem zilele astea la cadouri de Crăciun homemade, sunt o grămadă de lucruri frumoase care se pot realiza în casă de sărbători, ador lucrurile de genul, printre ele se afla È™i un borcan care conÈ›inea ingredientele unei prăjituri.
 Mi s-a părut foarte originală ideea :), aÈ™a că, odată ce am găsit această reÈ›etă de cookie, instant m-am gândit să fac din ea È™i un cadou de sărbători pentru cineva drag, fiind foarte uÈ™or de făcut, iar rezultatul sigur va fi pe placul lor :).

  
Dacă aveți o prietenă căreia îi place o prăjitură pe care o faceți frecvent, sau știți că iubește mult un fel de prăjitură, puteți căuta rețeta pe internet și să puneți ingredientele într-un borcan :) cu mici indicații pentru ingredientele umede, eu cred că va aprecia mult gestul :).


Sper să încercați aceste delicioase cookies-uri, pe care, cu siguranță o să le refaceți cu drag de fiecare dată :).

PS. Cadoul a fost foarte apreciat, poate primim și niște poze cu ele, dacă apucă să fie pozate :)

Să aveți parte de niște Sărbători superbe dragilor !

You Might Also Like

0 comments

Aici poți lăsa un mesaj cu părerea ta referitoare la acest preparat.