ciorba

Ciorba de pui

10/22/2014 11:01:00 p.m.

Rețeta asta îmi este foarte dragă, o am de la o prietenă din timpul studenției. Părinți mei îi spun "ciorba lui Nelly", fiind mai multe ciorbe de pui cunoscute, așa știau despre ce ciorbă vorbesc :)

 
Nu sunt o foarte mare iubitoare de ciorbe din păcate, și sunt și mofturoasă la ele, rar mănânc ciorbă făcută de altcineva, dar această ciorbă o fac și o mănânc cu mare drag, si la fel si sotul meu.

Aceasta reteta o am de la o amica din timpul facultatii, care tot facea aceasta ciorba si o avea des in frigider, am gustat-o si mi-a placut foarte mult, de atunci a devenit o ciorba des facuta in familia noastra.


Ingrediente:
500 grame carne de pui (pulpe sau piept)
1 ceapă mică
1/2 ardei
1 morcov
1 țelină (opțional)
o bucățică de gulie (opțional)
1 linguriță paprika
2 cartofi medii
o mână de paste fidea
100 ml pasta de rosii
pătrunjel

1. Tăiem ceapa mărunt, o călim până devine sticloasă, adăugăm restul legumelor tăiate mărunt și le mai călim pentru 10 minute.
După ce legumele sunt călite, adăugăm paprika , amestecăm, apoi adăugăm și carnea de pui și acoperim cu apă.


2. Lăsăm să fiarbă totul până carnea se desprinde de pe oase, apoi le scoatem , le lăsăm sa se răcească puțin, scoatem carnea de pe oase, o tăiem bucățele mai micuțe și o adăugăm iar în ciorbă.


3.Curățăm cartofii și îi tăiem pătrățele, apoi îi adăugăm și pe ei în ciorbă împreună cu sarea.


4.Adăugăm pasta de rosii și amestecăm , iar când începe iar să fiarbă, adăugăm și pastele și mai lăsăm să fiarbă maxim 10 minute, adăugăm pătrunjelul tăiat mărunt și oprim aragazul.


Îmi place tare mult această ciorbă deoarece nu necesită răntaș și este bogată în legume. Noi o servim cu o lingură zdravănă de smântână.

 Poftă bună dragilor !


You Might Also Like

0 comments

Aici poți lăsa un mesaj cu părerea ta referitoare la acest preparat.