aperitiv

Chiftelute din dovlecel

10/22/2014 05:46:00 a.m.

Acestea sunt chiftelele copilăriei mele, mama mea le făcea destul de des, deoarece, nu sunt mare fană a cărnii de porc, și mă bucuram mult când le făcea cu dovlecel :)

Ador aceste chifteluțe, sunt atât de delicioase încât nici nu realizezi ca nu conțin carne, așa cum soțului meu nu i-a venit să creadă din ce sunt făcute doar.

Nouă ne place să le mâncăm seara cu o pâine proaspătă sau dimineața cu brânza și salată.



Sunt foarte ușor și rapid de făcut, cu ingrediente extrem de simple, pot fi realizate cu ușorință de oricine, indiferent de sex sau varsta :), pe cuvant...

Dacă vă plac chiftelutele în general, eu zic să le încercați și pe acestea, sunt delicioase.

Ingrediente:
2 căni dovlecel ras
1 cană brânză
2 ouă
3 căței usturoi
sare și piper
1/2 căni pesmet
1/2 căni făină
50 ml ulei

1. Curățăm și radem dovlecelul, adăugăm brănza (eu am folosit mozzarella , dar puteți folosi și telemea sau brânză de vaci), ouăle, usturoiul pisat, sarea și piperul și amestecăm totul.

Apoi adăugăm pesmetul și făina și amestecăm până obținem un aluat lipicios dar destul de gros încât sa putem da formă chifteluțelor.


2. Dacă simțiți că aluatul este prea moale puteți să mai adăugați făină până aluatul rezultat poate fi modelat , dar sa aibă totuși consistența lipicioasă. Ne ungem pe degete cu puțin ulei, luăm o lingură de aluat și formăm chifteluțele.


3. Adăugăm uleiul într-o tigaie și punem pe foc, când s-a încins puțin, așezăm chifteluțele în tigaie și le prăjim bine pe ambele părți.


Sunt delicioase cu muștar, un sos de usturoi, o sălățică, sau un sos marinat, mai exact, pot fi servite la fel ca cele cu carne.


Să aveți poftă bună!

You Might Also Like

2 comments

Aici poți lăsa un mesaj cu părerea ta referitoare la acest preparat.