desert

Batoane Bounty

7/24/2015 06:29:00 p.m.

       Delicoasele batoane Bounty preparate in casa, extrem de rapid si usor, cu ingrediente simple, la indemana oricui, ce poate fi mai placut de atat? Nu stiu cum sunteti voi, dar noi adoram batoanele de cocos.

     Imi plac mult dulciurile de acest gen, Bounty, Snickers, Kit Kat, Dot's, Nutella, dar niciodata pana acu cativa ani nu m-am gandit ca s-ar putea prepara si acasa, si unele dintre ele chiar foarte usor, asa cum sunt aceste batoane de cocos invelite in ciocolata.



         Sotul meu este un maaare iubitor de cocos, adora toate deserturile care contin cocos, nu mai spun nimic de aceste batoane, la care tot timpul se uita lung cand ajungem la casa de marcat in supermarket :), asa ca, cum pot eu sa ii arat cat il iubesc, decat sa ii fac surpriza si sa ii prepar iubitul lui desert cu manutele mele, nu?

O sa vedeti, daca cumva nu ati facut si voi deja acest desert, cat de usor si distractiv este :)

Ingrediente:
50 grame unt
200 grame smantana dulce
85 grame zahar
200 grame fulgi cocos
Glazura - 300 g ciocolata


1. Punem la foc mic untul cu smantana si zaharul, pana se topesc bine, apoi adaugam si nuca de cocos si amestecam foarte bine compozitia.

2. Turnam compozitia pe o hartie de copt si ii dam forma dreptunghiulara si grosimea dorita, iar apoi lasam totul la frigider pentru 20-30 de minute.


3. Dupa ce o scoatem de la frigider o feliem in aproximativ 20 de bucati, atatea mi-au iesit mie, iar apoi le mai lasam la frigider pana ne ocupam de ciocolata.

4.  Topim ciocolata rupta bucatele sau cipsurile de ciocolata in baie marina. Eu am amestecat ciocolata amaruie cu alba, pentru a fi una normala, sotul meu nu este mare iubitor de ciocolata amaruie, din pacate pentru mine, care sunt :)
      Daca e prea groasa compozitia obtinuta, puteti adauga putina smantana dulce, 1-2 linguri, sau cat de subtire va place, eu obisnuiesc sa adaug tot timpul.


5. Si binenteles :) cea mai frumoasa parte, luam fiecare bucata de baton de cocos si o tavalim prin ciocolata topita, iar apoi o asezam pe hartie de copt, si le lasam la frigider pentru minim 1-2 ore.


                                  La servire le puteti scoate cu 4-5 minute inainte din frigider.

    Si uite asa, in doar cativa pasi am obtinut o multitudine de batoane Bounty :). Sa fi vazut bucuria de pe fata lui Mihai cand a deschis frigiderul si a vazut atatea batoane, nici nu stia ce sa zica :), iar bucuria mea vazand bucuria lui.

    Ce-i drept, de cateva luni bune incercam sa evitam dulciurile de acest gen, atat de pacatoase si gustoase, pentru ca, trebuie sa fim in forma pentru nunta ( stim, si rotundul e o forma :))), dar odata pe an cel putin :), sunt foarte bine venite aceste batoane, si cred ca nimanui nu i-ar strica cateva pe masa, nu?




       Sper sa le incercati , de gust nu are rost sa mai spun nimic, cu siguranta toata lumea il stie :), dar poate nu toti stiu si cate calorii au, dar v-or afla imediat :)

Caloriile sunt calculate pe servire, din cantitatea de sus ies aproximativ 20 de batoane, asadar batonul are urmatoarele:



  Nutritional Facts
   
   Calories 117

   Servings 20.0




    %Daily Value*
Total Fat 9g
15 %    
     Saturated Fat 7 g
34 %    
Cholesterol 21 mg
7 %    
Sodium 15 mg
1 %    
Potassium 33 mg
1 %    
Total Carbohydrate 7g
2 %    
     Dietary Fiber 1 g
5 %    
     Sugars 7 g

Protein 1 g
2 %    
* The Percent Daily Values are based on a 2,000 calorie diet, so your values may change depending on your calorie needs. The values here may not be 100% accurate.


You Might Also Like

0 comments

Aici poți lăsa un mesaj cu părerea ta referitoare la acest preparat.