salata

Salată iceberg wedge

11/27/2014 07:51:00 p.m.

Pot să declar cu mâna pe inimă că e cea mai bună salată pe care am mâncat-o până acum. Foarte foarte bună, cu mult sos și bucățele de bacon, absolut delicioasă, și atât de ușor de făcut...


Și da, probabil după ce ați citit rețeta vă gândiți că nu e cea mai sănătoasă rețetă, la fel m-am gândit și eu când am citit-o, dar a fost atât de bună încât merită încercată :)

Ingrediente:(2 porții)
1/2 salată iceberg
2 linguri maioneză
2 linguri smântână
3 linguri blue cheese/gorgonzola
1/2 ceapă
1 lingură pătrunjel tocat
5-6 felii bacon
1 roșie
sare si piper

1. Începem prin a prăji baconul până își schimbă culoarea, pentru a fi foarte crocant și casant, apoi îl punem să se răcească pe un șervețel de bucătărie.


2. Pentru sos avem nevoie de maioneză, smântână, brânza, ceapa tăiată mărunt, puțin pătrunjel, proaspăt de preferat, dar eu am avut doar uscat, sare și piper. Lăsăm totul pe foc mediu până se topește frumos brânza.

3. Luăm salata și o tăiem în patru, baconul îl mărunțim , îl punem într-un prosop de bucătărie și îl strângem în mână, sau îl batem puțin cu un ciocan de șnițele.


4. Pe lângă salată putem adăuga o roșie tăiată cubulețe, apoi adăugăm sosul de brânză și peste presărăm cu baconul mărunțit.


A fost exact pe gustul meu :) , am fost tare mândră de această salată care, după părerea mea, merită încercată, și care sper să vă placă și vouă așa cum ne-a plăcut nouă.

Poftă bună vă doresc!

You Might Also Like

0 comments

Aici poți lăsa un mesaj cu părerea ta referitoare la acest preparat.