garnitura

Gnocchi cu sos de roșii

11/17/2014 05:47:00 p.m.

Gnocchi este un preparat foarte gustos și dorit în casa noastră, datorită faptului că poate fi gătit într-o multitudine de variante, sosul poate varia în funcție de preferințe, la fel și găluștele de gnocchi, în care, putem adăuga spanac de exemplu ( am să vă arăt rețeta, delicioasă:) ), sau diferite condimente.

 
Așa a arătat gnocchi-ul meu cu sos de roșii și cărnaț, păcat că nu vă pot da să și gustați, delicios uneori este puțin spus :).

Este o rețetă simplă, mai ales dacă avem gnocchi-ul deja făcut și congelat, doar îl fierbem și preparăm repede acest sos delicios .

Ingredinte:
300 grame gnocchi (rețeta aici)
2 roșii și 50 grame bulion, sau 200 grame roșii la conserva
1 ceapă mică
50 grame ulei măsline
busuioc
sare, piper
100 grame cărnaț  (opțional)
2 căței usturoi (opțional)
100 grame cașcaval ras (opțional)

1. Roșiile le scăldăm în puțină apă fierbinte, apoi le curățăm de coajă și le tăiem mărunt (sărim peste acest pas dacă avem conserva).
Ceapa o tăiem mărunt  și o călim în ulei. Adăugăm cărnațul și roșiile și călim totul pentru încă 5 minute, până cărnațul se rumenește.


2. După ce s-au călit puțin , adăugăm și bulionul, usturoiul și ingredientele, și mai lăsăm pe foc 2-3 minute.

3. Adăugăm gnocchi-ul fiert și cașcavalul ras, și amestecăm încet, să se încorporeze totul.


 Mmm, ce poftă mi s-a făcut iar de el :) .

Gnocchi este un preparat foarte gustos și ușor de preparat chiar și de amatori în ale gătitului, și este ideal pentru mesele de prânz sau cină, deoarele, îl putem servi cu o varietate de sosuri, și asa, putem pregăti gnocchi cu diferite sosuri de fiecare dată.

Soțul meu adoră gnocchi, și mereu când îl vede în magazin mă întreabă când îl gătesc și eu. Sper să încercați și voi rețeta mea de gnocchi ,sau oricare altă rețetă și să îmi spuneți cum vă place :)

Vă doresc poftă bună !

You Might Also Like

0 comments

Aici poți lăsa un mesaj cu părerea ta referitoare la acest preparat.