garnitura

Salata cu pere, merisoare si caju

12/08/2015 07:04:00 p.m.

Una dintre salatele noastre preferate, o salata foarte gustoasa, aromata si cruncky, foarte rapid de realizat si extraordinar de aromata. 

Trebuie sa ne pregatim pentru sarbatorile ce urmeaza sa fie, si cum altfel decat cu muuulta salata.

Ador prospetimea salatii, cu dulceata de la para si aroma acrisoara de la merisoare, in acelasi timp e crocanta de la caju si bine aromata de dressing.

Eu cred ca o salata ca aceasta va fi mai mult decat binevenita pe masa de sarbatori, care poate fi servita cu aperitivele de carne sau friptura/peste la cuptor.

Noi am servit-o cu file de somon pe care l-am gatit foarte simplu, condimentat cu sare, piper si paprika afumata, si prajit pentru maxim 10 minute intr-o tigaie unsa cu o lingura de ulei de masline.


Am observat cat de important e dressingul intr-o salata, iar acest dressing e absolut delicios pentru ca are de toate: dulce (sirop/miere/gem), acrisor si cremos (mustar si otet), iar uleiul binenteles are rolul lui important, sa faca salata neteda, si da o aroma placuta si subtila de masline.

Pentru aceste salate imi place sa folosesc un mix de salata care contine salata romane, aragula, frunze sfecla rosie, spanac, rucola, si altele.

Ingrediente 2 portii mari:
2 pumni salata asortata (100 grame)
1 para mica
30 grame caju/alune/nuci
20 grame merisoare/stafide 

Dressing:
2 lingurite mustar Dijon
1 lingura sirop artar/miere
1 lingura ulei masline
1 lingurita otet de mere

1. Intr-un bol punem salata spalata si uscata. Puteti folosi salata asortata preferata, sau doar salata verde daca doriti. Peste salata punem para taiata in bastonase, merisoarele si caju.


 2. Intr-un vas mai mic punem ingredientele pentru dressing, si le amestecam bine cu o lingurita, pana se leaga ca o maioneza, dupa care o punem peste salata si amestecam bine.

Se serveste imediat ce totul a fost amestecat, pentru a fi proaspata, daca doriti sa o serviti mai tarziu, pregatiti totul cum am facut eu mai sus, si le amestecati doar inainte de servire.


 Sa va mai spun un mic secret: puteti adauga branza daca doriti, telemea/ de capra/ albastra, merge de minune cu ea, eu asta fac mai mereu (in farfuria mea), dar sotul meu o prefera simpla.


O salata foarte rapida si gustoasa, se prepara in doar 3 minute, este plina de nutrienti si poate fi ajustata gusturilor voastre, eu va prezit varianta noastra preferata, dar puteti umbla la cantitati.


  Nutritional Facts
   
   Calories 132

   Servings 2




    %Daily Value*
Total Fat 7 g
11 %    
     Saturated Fat 1 g
5 %    
Cholesterol 0 mg
0 %    
Sodium 126 mg
5 %    
Potassium 153 mg
4 %    
Total Carbohydrate 17 g
6 %    
     Dietary Fiber 2 g
7 %    
     Sugars 3 g

Protein 1 g
2 %    
* The Percent Daily Values are based on a 2,000 calorie diet, so your values may change depending on your calorie needs. The values here may not be 100% accurate.


You Might Also Like

0 comments

Aici poți lăsa un mesaj cu părerea ta referitoare la acest preparat.