fel principal

Piept de pui cu anghinare la cuptor

2/05/2015 06:05:00 p.m.


            Pieptul de pui la cuptor este o reÈ›etă extrem de uÈ™oară, de rapidă, È™i gustos, îl gătesc tot mai des în multiple forme, în funcÈ›ie de dorinÈ›a mea în acea zi, dar ideea de bază e aceeaÈ™i, pui puiul într-o tavă È™i îl bagi la cuptor pentru 30-40 minute.
       V-am promis că am să vin cu mai multe reÈ›ete care conÈ›in anghinare, È™i mă È›in de cuvânt,pentru că, a început să ne placă tot mai mult, È™i o consumăm tot mai des, fie în paste, fie cu spanac, în salate, È™i mai nou, cu piept de pui la cuptor, o reÈ›etă superbă:).


  Ingrediente:
2 piepți de pui
1/2 cană inimi anghinare
2 linguri maioneză
2 linguri smântână
50 g parmezan/cașcaval
sare și piper

    După cum v-am mai spus, eu folosesc de obicei anghinare congelată, dar puteÈ›i folosi È™i proaspătă sau conservată la borcan. Cea conservantă nu am încercat-o pentru că are prea multe ingrediente pentru mine :).

1. Inimioarele de piept de pui l-am tăiat în 2 pe lungime, le-am condimentat și așezat într-un vas de yena pentru cuptor.

2. Am amestecat apoi maioneza cu smântâna, am adăugat și parmezanul ras și am omogenizat bine compoziția, dar nu foarte mult să nu se taie cumva maioneza :).

3. Am adăugat și anghinarea tăiată puțin mai mărunt. Am adăugat apoi întreaga compoziție peste pieptul de pui, iar pe deasupra am mai adăugat puțin parmezan/cașcaval ras pentru a se rumeni frumos totul.

4. Introducem tava la cuptorul preîncălzit la 180 de grade pentru  30-35 de minute, până s-a rumenit frumos, È™i putem verifica puiul cu o furculiță, să vedem că este fraged făcut.


    ÃŽl putem lăsa 5 minute să se "liniÈ™tească", iar apoi poate fi servit cu poftă alături de garnitura dorită, merge de minune cu aproape orice :).

Noi l-am servit lângă o salată de crudități simplă, perfectă pentru cină, formată din salată verde, morcovi, ridichi, ceapă verde, ardei și măsline, cu un dressing de ulei de măsline și zeamă de lămâie, iar apoi puțină sare și piper.


    Sper din suflet să o încercaÈ›i, este foarte gustoasă, iar dacă doriÈ›i să fie È™i mai sănătoasă, puteÈ›i renunÈ›a la maioneză È™i să o înlocuiÈ›i cu smântână, sau măcar să reduceÈ›i mai mult cantitatea folosită.    Vă recomand, dacă doriÈ›i să folosiÈ›i totuÈ™i maioneză, să o faceÈ›i d-voastră acasă, nu o folosiÈ›i pe cea din comerÈ›, mai ales că este extrem de uÈ™or È™i rapid de făcut o cantitate atât de mică.

Aștept părerile d-voastră și alte rețete de pui la cupor pe care le pregătiți des .
Poftă bună dragii mei!

You Might Also Like

0 comments

Aici poți lăsa un mesaj cu părerea ta referitoare la acest preparat.